زماني رودَن به ريلکه گفت:
«چرا نميروي به چيزي-مثلاً در باغ نباتات-آنقدر نگاه کني تا بتواني شعري دربار? آن بگويي؟»
اين حکم دربار? توليد محتوا و هر نوعي ديگري از نوشتن هم صدق ميکند.
چرا به محصولي که ميخواهيد دربار? آن محتوا توليد کنيد خيره نميشويد؟
چرا به مخاطب فرضي خودتان چشم نميدوزيد تا از او و براي او بنويسيد؟
چرا به جنبههاي گوناگون خدماتي که ارائه ميدهيد نگاه نميکنيد تا ايدهها فوران کنند؟
راز ماجراي محتوا همين است، بايد آنقدر مجدانه نگاه کرد تا ايدههاي خلاقانه خودبهخود جاري شوند.
خدمات توليد محتواي آنلاين در ترجميک (+5000 مترجم و نويسنده)
درباره این سایت